Då vart det första Maj!


Ett par veckor sedan jag uppdaterade, beroende på att ja inget speciellt hänt utan att jag kan sammansälla det nu.

Sedan sist jag vart nere och provade på Lax i Lagan så har jag hunnit vara där en dag till men inget blev det då heller.

Sedan har det varit en kväll på Hären med en Gös i bagaget hem som kommer att bli middag framöver.

Och igår 30/4 vart det en stor dag här hemma, med 20års kalas för min stora tös Amanda. Kalas med släckt vänner och som avslutades med att hon och hennes vänner for till premiären på Sigges loge. Det hade varit en lyckad kväll för dem med mycket dans och ståhej.

Idag 1/5 Var det Premiär i Dammen för fiske efter Regnbågsforell. 07.00 var starten så då vart man på platts för övervaka att allt gick rätt till. Såg bra ut. Tog en runda ner till dammen nu i kväll också för att se så det var ok och det var det.

I morgon blir det Gösfiske ihop med en kompis från Hillertorp ”Mikael”, det bär av till Hären.